Sanoin Plle että mua häirii ku se käy mun duunissa ja se lupas olla käymättä. Oma muijakin on käyny välillä siellä jotain tyhjää toimittamassa ja en halua missään nimessä että ne kaks kohtaa toisensa siellä. Ne tuntee toisensa ihan nimeltä ja naamalta. Mutta kuten arvata saattaa muija ei juuri ole ilahtunut Pn olemassaolosta. Ollaan pari kertaa törmätty muijan kanssa Phen kaupungilla ja seurauksena on ollut jäätäviä katseita sekä kolmannen asteen kuulustelu siitä miksi mulla ylipäätään on naispuolisia kavereita ja miksi vitussa mä puhuin sen ämmän kanssa.

Muijan melloominen rupee vituttaan aika pahasti. Toisaalta tässä on pieni ristiriita. Periaatteessa en tajua miksi vitussa se melloaa syyttä siitä että oon Pn kanssa kaveri, toisaalta taas sillähän olisi ihan syykin varmaan mellota. Se ei sitä vain tiedä....

No joka tapauksessa P asuu mun duunin vieressä ja se on alkanu aika usein tulee mua vastaa kun pääsen duunista. Ja se ei haittaa mua yhtää. Me halataan toisiamme lastauslaiturin vieressä ja puretaan nopeesti päivän jutut, välillä annetaan pieni pusukin. Ollaan sanottu sitä iltahaliksi. Ja se on kivaa... 

On äärettömän ristiriitaista joinain iltoina kun muija hakee mut duunista kävellä iltahalin jälkeen parkkipaikalle ja istua autoon jossa muija alkaa vuodattaa omaa vitutustaan ja sitä kui mulla aina kestää päästä ulos sieltä vitu rättiliikkeestä. Jos se tietäisi se melkovarmasti ajais mun yli sillä autollaan ja peruuttelis vielä varmistukseksi, mutta se ei tiedä. Miten mä oikein päästin itteni tähän kahden naisen loukkuun ja mitä helvettiä tästä mahtaa seuraavaksi seurata..?